Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.
Bezorgen en afhalen bij webwinkels van Webcompanies
1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
2. Welk pakketbedrijf bezorgt mijn bestelling?
3. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
4. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
5. Wat gebeurt er als mijn pakketje gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?
6. Kan ik het pakket bij Webcompanies afhalen?
1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Bij producten waar een levertijd op zit, wordt dit duidelijk vermeld. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur besteld en betaald zijn worden nog dezelfde dag door ons bedrijf verzonden.
98% van deze pakketten komen ook daadwerkelijk de volgende dag aan. Dat geldt ook voor pakketten verzonden naar België en Duitsland. Heb je het pakket de volgende dag niet ontvangen? Geen paniek, dan is er mogelijk een sorteerfout gemaakt en wordt het pakket naar alle waarschijnlijkheid de volgende dag bezorgd.
PostNL bezorgt pakketten van maandag t/m zaterdag.
2. Welk pakketbedrijf bezorgt mijn bestelling?
Alle bestelingen worden door PostNL bezorgd.
Ben je verblijvende op een recreatiepark? Dan is het voor PostNL niet altijd mogelijk jouw pakket te bezorgen. Wij raden daarom aan jouw pakket op een ander adres af te laten leveren, denk aan een bij familie of een kennis of bij een PostNL afhaalpunt. Zo kan voorkomen worden dat jouw pakket retour komt naar ons en er weer nieuwe verzendkosten betaald dienen te worden.
3. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Bij producten waar een levertijd op zit, wordt dit duidelijk vermeld. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur besteld en betaald zijn worden nog dezelfde dag door ons bedrijf verzonden.
98% van deze pakketten komen ook daadwerkelijk de volgende dag aan. Dat geldt ook voor pakketten verzonden naar België en Duitsland. Heb je het pakket de volgende dag niet ontvangen? Geen paniek, dan is er mogelijk een sorteerfout gemaakt en wordt het pakket naar alle waarschijnlijkheid de volgende dag bezorgd.
Dit geldt niet als je zelf voor een andere bezorgdag hebt gekozen.
4. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
Heb je je bestelling na een aantal dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld hierbij je naam en ordernummer zodat wij direct via een tracking systeem kunnen nagaan waar jouw pakketje zich bevind.
5. Wat gebeurt er als mijn pakketje gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?
Jouw pakket is gedurende transport door Webcompanies verzekerd. Mocht jouw pakket onverhoopt beschadigen of kwijt raken, dan zal Webcompanies jouw kosteloos het pakket opnieuw toesturen.
6. Kan ik het pakket bij Webcompanies afhalen?
Ja, dat is mogelijk! Wil je je bestelling afhalen bij de afhaalbalie van Webcompanies? Dan kun je dat tijdens het bestelproces aangeven door te kiezen voor 'Afhalen in Zutphen'. Je bespaart hiermee verzendkosten.
Je ontvangt een e-mail zodra het pakket voor je klaar ligt.